::Aina Farahin::
sweet owner

Navigate : Please touch hover image ❤



Diaries Owner Linkies

Hi Followers :)

contact me ;
facebook|twitter

Super Friend's

Terima Kasih follow :)



Thank You




Song


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Happy New Year Guys.sorry late* :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته


Hello guysss :) Hi 2014! :) finally dh masuk tahun 2014...yippi! yippi! *lompat* seriously cepat betol masa berlalu....wuuu...seriously byk sgt kenangan manis pahit masam lagi? hahaha...k x kelakar -,- yes.byk sgt kenangan bittersweet pada tahun 2013..gonna miss my sweet moment with my family and friends in 2013 :( bitter moments? haaaaa.biar lah ia berlalu....x nk dipikirin lagi :) anggap lah ia satu pengajaran bg kita semua yaww! :) anggap lah ia sebuah kenangan yg plg terindah dlm diri kita...cewahh.kenangan pahit plg terindah? ye lahhh...if kita x melalui semua tu kita x dpt rasa tau..haaaaa.so biar lah ia berlalu dgn diikuti bintang2 berkelipan...eh? apa aku mengarut ni..hahaha :D kowang mesti tergelak baca entry ni..hahahahaha xp haaa. meyhh...aku nk story kenangan manis aku sepanjang 2013...kenangis manis dlm diri aku ialah impian aku tercapai nk buat gigi besi and kenangan operation yg tidak dijangka...hoho~ nk buat braces punya psl kene operation apa bagai semuaa katakoooo...and byk lagi lah...... kenangan manis dlm diri aku ni biar lah aku seorang je yg tahu :) okay next kenangan manis dgn my big family gua..yippi...byk byk and byk sgt!! smpai esok wehh x hbs cerita..wuuuuuu~ semestinya lah bercuti dgn my big family pegi lake town resort jenjalan jenjalan dan jenjalan..hahaha :p then kenangan manis dgn kengkawan...sama byk mcm kenangan manis dgn my big family...x terkata.byk sgt!!! and yg plg best dpt iftar dgn kwn2 aku dkt sklh :D dgn kesempatan ni aku nk mintakk maaf sepanjang tahun 2013 aku ada buat awak awak semua sakit hati or  terasa hati dgn saya..manusia x lari dr buat kesilapan tau dan manusia tiada yg sempurna.ingat tu :) mari lah kita sama2 bkk lembaran baru sempena tahun 2014 :) new life new attitute new boyfriend? eh? haha.gurau. kbyeee.... Happy new year sayanggggg :)
xoxo,
AFA