::Aina Farahin::
sweet owner

Navigate : Please touch hover image ❤



Diaries Owner Linkies

Hi Followers :)

contact me ;
facebook|twitter

Super Friend's

Terima Kasih follow :)



Thank You




Song


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Salam Lebaran Kepada Umat Islam :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

 

selamat hari rayaaaaaaaaaaa *jerit* kebabommmmm..bunyi bom*..eh? haha? dh melampau sgt tu :3 hikhik.tggl esok je kan kita puasa? hari khamis dh raya...insyaAllah kalau panjg umur dapat lah rasa Ramadhan tahun depan plak :) hmm..aku nk ucapkan selamat hari raya maaf zahir dan batin bagi umat islam sama ada kenal aku or tak....aku mintak maaf okayy? firstly aku nk mintak maaf kpd rakan-rakan ku yg selama nih always disisi aku,yg always disisi aku tu lah byk sgt aku buat salah kat korang kann? hikhik.kalau aku ade buat kowang sakit hati ke,marah ke,terasa hati ke.mintak maaf sgt2 :) nobody perfect right? so ampun kan kwn korang nih eak! :*second, nk mintak maaf kwn2 laman sosial, facebook and twitter... even aku tak kenal kowang maybe aku terupdate status or tertweet membuatkan korang sakit hati or terasa aku nk mintak maaf :) act apa yg aku update tu random jeh,aku tak tujukan kpd sesiapa pun...kowang yg nk terasa nk wat cane :* hihi.so kepada sesiapa yg mengenali diri ku ini..pergh2,skema ayat wa :p hahaha...jemput lahh dtg rumah aku yaaa :) lagi2 kawan2 rapat aku mmg wajib kene pergi rumah aku tau tau tau :* kowang tak dtg mmg aku tacink weh! hahaha :p  dan juga #AccountFamily 12'13  jemput datang rumah aku time hari raya nanti eak! nk duit raya? em.em.sesiapa yang belajar di sekolah je boleh dapat duit rayaaa....ulang suara BELAJAR DI SEKOLAH!! hahaha xp belajar dkt Universiti dh tak boleh! kowang dh besar! hahaha...kbyeee :* Salam Aidilfitri......