::Aina Farahin::
sweet owner

Navigate : Please touch hover image ❤



Diaries Owner Linkies

Hi Followers :)

contact me ;
facebook|twitter

Super Friend's

Terima Kasih follow :)



Thank You




Song


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Process buat Bracess Part 2 (Operation)*

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

Hello.sebelum tu baca entry nih dulu pelishhhh :) dah baca? good! muah..muah...baru lah fhm kann? tetiba jeh baca entry nih tak baca part 1...kang pening pale korang :p cewah.hikhik..okayy..straight to the point.17.8.2013 (sabtu) hari raya keberapa? kira sendiri lah eh? hikhik..k tarikh tu lahh aina pergi hospital sbb ada operation.hari jumaat tu dh kene pergi hsptl sg.buloh...dia nk amek darah pe semua..so merasa lahh tidur hospital dua hari...okayy,lepas dh selesai amek darah pe semua pergi lah daftar nk masuk wad..wad aku 7A katil no 1..act dlm bilik aku tu ada 4 katil and ada 3 pesakit...cewah..pesakit katako xp hikhik...padahal nk operation gigi je punnnn xp sebelah katil tu akk amalina,operate gigi geraham..kalau nk tahu lebih lanjut tanyaa dia lahh xp and dia fasih dlm b.inggeris -.- jeles k...umur dia 20 tahun.study kat mesir....terkejut beruk aku..fuhh.mesti pandai dan katil dpn aku akk wani umur dia 26 tahun...dia sama Case mcm kak amalina..aku sorang je case lain...sedeh! -,- see? aku berkawan dgn org besar..muehehe...doktor tu suruh aku strt puasa tepat pukul 12.00 mlm.act time kol 10.00 mlm aku dh start puasaa...biasa lah tak mkn mlm lah katakan....eh? hikhik..finallly,masa yg ditunggu-tunggu sudah tibaaa -,- mula-mula akk amalina kene operate dulu,and nurse bagi baju apa ntah suruh pakai...akk amalina strt pukul 7.30 dia dh kene pergi bilik operate dgn katil yg gerakk tuu :3 hikhik..then dia abs dlm kol 9 something lah...time tu aku tak nmpk dia ag..dia tak msk wad lagi..okayyy,tepat kol 10.00 nurse dtg dgn katil bergerak and aku pun baring atsnya....syokk gilaa ada org tolak...hikhik.then pergi lah tingkat 3....okay,perasaan gementar dh muncul..em.em..otw nk msk blk operation kak amalina otw nk pi wad..aku tgk dia nangis..emm...tgk2 kat dlm bilik operation penuh dgn barang-barangnyaa*pestime kod kene operation* so bataks sikit :p okayyy,time to ready! dktr tu psg apa ntah kat mulut aku nk bg aku tidur...and dktr tu bgtahu yg dia nk tidurkan akuu so aku selawat byk2.and tak sedar....sedar2 dh siapppppp :D alhamdulillah,operation berjalan dgn lancar.nurse tu pggl nama aku sampai 3 kali..hikhik....berat sgt mata nk bkk.gara2 ubat tidur tu ler...tinggi betul ubt tidurnyaa dktr tu bg -,- terasa lahhh dkt tekak aku sgt sakit! sangattt :( rupa-rupanya sbb dia masukkan tube sebesar mana ntah aku tak tahu sbb nk bg gas apa ntahh...k pastu nurse tu bg aku rest sekejap*lama lah gak* baru dia tolak keluar dr bilik operation and i see my mother,sister and my daddy kat luar bilik bedah tu :** hikhik...lps dh antar aku kat wad turn akk wani plak operation :) alhamdulillah selesai operationnya dlm kol 12.00 tengahari...ingt ptg tu dh boleh blk tp dktr tak bg blk :( uish..tidur lahh lagi kat hsptl tu :3 best ke tidur kat hsptl? erk..sakit pinggang edennn...satu katil dua org..angah join sekali tidur ats katil...pheww~ hahaha...esoknyaaa,my muka bengkak dan minum air pun susah :( sgt sakit...nk bkk mulut pun kecik je lahai..sebaik ada my sisto melayan kerenah aku..muehehe :) and dlm kol 9.00 lebih dh keluar dr hsptl...dktr bg aku mc 3 hari.sambung cuti raya katako..hikhik xp alhamdulillah hari khamis tu dh strt sekolah... lps 2 3 hari operate ayah call dktr kat tnjg karang plak.dia bg tarikh 23.9.2013 untuk next app untuk buat braces :) so the end of the story :) so jom tgk picca kat 
bwh nih :)


thank you my sister sbb teman adik muu yg comel nihhhh selama dua hari :**

sakit gilaa psg bendaa yg wane pinnk tu  :( dua kali pulak tu :( first dia cucuk tak dpt nk cr urat.second baru boleh..phew..sabar je lerr -,-

time nih belum operate.angah lahh pi snap picca aku senyap2.ni lah life duduk hsptl..tidur je ler yg mampu ;p cardigent tu abaikan ea*

happy birthday to me..20.08.2013..siapa tak wish lagi mohon wish cepat! hahahaha xp choclate indulgent..fyi cakenya baru beli smlm .. hikhik.almaklumlah baru boleh mengunyah,time lps operate tu mkn bubur je..thanks my mom sbb buatkan bubur :** thanks ayah belikan cake! 

now takleh nk senyum,ketawa....sad life! hmm :( sbb tegang lagi..biasa lahh..ada jahitan dlm mulut :( em..tp amek gmbr still wajib! haha..buat ala2 bibir angelina jolie tak salah kannnnn xp shawl tuuu? my best friend bg hadiah birthday! i like it ernie! thank you :* #hug

rindu nk senyummm :) comel kannn? eh? hahaha *before operation

thank you kepada kawan-kawan yg text aku time aku kat hsptl.thank you jugak yg wish birthday aku.hikhik..terharuuu :** and please followers2 ku yg jelita and sesiapa lah doakan untuk batch 96' supaya dpt jwb dgn teng and dpt result yg sucess for the trial exam and real SPM..aamin..
xoxo,
AFA