::Aina Farahin::
sweet owner

Navigate : Please touch hover image ❤



Diaries Owner Linkies

Hi Followers :)

contact me ;
facebook|twitter

Super Friend's

Terima Kasih follow :)



Thank You




Song


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


sehariann berjalann :)

السلام عليكم و رحمة الله و بركاته

ohyeeee followers2 yg kucintaiii :p ecehhwahh..haha :D morninggg guyss ! dh mandii ? dh breakfastt ? k good! ainaa pun dah bekpes dh mandii :) wangi kan kann ? haha . k hari nih ainaa nk update psl smlm..smlm mmg sehariann berjalannn...penatttt sgtt tp bestt :) wuuuuu~ ayah aina mmg fhm anak2 dia,mesti busann duduk rumah so smlm mmg dia bwk jalan habis-habisann lahkannn .. -.- pukul 11 dh bla dr rumahh..*cewahh ayat..kahkah :D thenn pegii jiant japp,mak nk beli brg dapur,takpayahh ckp lah kan lamaa manee -.- lamaa gilee sik mak beli brg dapurr -.-' nk dekat kol 1 lebih selesaii beli brg dapur...fuhhh~ pastuuu pegi solat dkt R&R thenn peruttt aku dh berbunyikk so dlm kol 2 lebh uw pegii singgah mkn jappp.dekat taman warisannn,dekatt putrajayaa :) tahuk tak kat manee? tahu ? kgood! 


nih mase nk pegii mkn..snap2 dulu :p haha 


tadaaaa~ kaka aku nih snap time aku tgh mknnn -.- 


jyeahh ! nih baruu betull..kiri aku mkn nasi ayam.kanan aku mkn mee sup.. #jyeahh,aku kalau dh tensionn mmg kene mkn byk2 baruu lahh ketensionan kurangg :) lps mkn mee sup ayah pegi order satee -.- mmg aku mknn lah kann! haha ;D *maaf tudung aku selebett jehh -.- haha

thenn lps mkn pegi Alamandaaa~ jyeahhh! *dancing* haaaa.time kat sini lahh kaki aku nk tercabuttt weihh! tp bestt bolehh tgk baju yg cantik2 disituuu :) auch! 


see? haha..time nih dh berapa buah kedaii baju masuk,tp satu pungg kaka aku tak berminattt dgn bajunyer! tensionn pun adee gak dgn dia nihh! so aku dgn ayah akuu rehat2 kan kaki jappp :) weeeeeee~

k lps dh selesaiii pilih baju along pegii beli rantaii,rantai yg labuhh uw sbb dia nk pakai time pegi dinner -.- k pilih rantaii pun lmbtt -.- aku sabarr je lerrr...fuhh~ haha..

thennn dh selesaii semua tuu dlm kol 4 lebih pegi snap2 katt mane ntahhh :) jomm tgk pic! haha


me with alongg :)


see.masjid dkt belakang tuu :) cantikk


me with annoying facee :p trololo


can you be mine superman? ehem.haha


me with alongg again :)


yeahh :) bersamaa mak dgn ayahh :*


wuuuuu~ SACC <3 #ktudunggselebetnkmampuss -.-


 read thiss :') done read? ohhh good girl/boy :* 

k lps dh snap2 pic dlm kol 5 lebeh pegi rumahh sedara aina kat bangii :) pastu maksu sediakan minum ptg,pulut/roti dgn bubur durian and nugget..yg penting nugget habiss aku mkn :p hohoho :D aina kurang sikit mkn duriann..tak suka sgt..lol. pastu solat asrrr,rehat2 sekejappp,thenn blk :) dlm kol 7 lebeh larh sampai rumahh :) heee.lenguhh gila kaki.pusingg satu alamandaa uw -.-' tp bestt k bestt! nanti nk pegi alamanda lagii!yuhuuuuu :D *lompat*


For  SOMEONE : ohyeee dear boy,you know what, i miss you so much ? i know i'm smiling but do you think im happy MH when what did you do to me before this ? :') saya menyesal knl dgn awak sebelum nihh . hm.mungkin. byeeeee :')  assalamualaikum :)