::Aina Farahin::
sweet owner

Navigate : Please touch hover image ❤



Diaries Owner Linkies

Hi Followers :)

contact me ;
facebook|twitter

Super Friend's

Terima Kasih follow :)



Thank You




Song


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


ape ? aina saket ?

elma

ohhaii fellas :* perghh..terkezot tak title aina uw :P hihi ! aina nk tanyer nih school holiday kowang camne? happy ?  bosan ? keh jenjalan dgn family ? wahh untung lahh ken kalau dpt jenjalan dgn family ^^ hii..okayy..aina mcm biase..cuti sekolah nih boleh lahh...*sambel buat muke xp .. tak bosan sgt .. act nenek aina nk dtg umah..so boleh borak2 dgn nenek aina :P hihi .# untung nenek aku dpt cucu mcm nih :P haha..okay2 aina nk nk story ap sebenarnyer ? ouhh yeah2..baru ingat :P haha...aina sakett ? iyepp..aina sakett :) tapi dh better sikit lahh dr pagi tadi.. aina keracunan mknn kod .. erghh..kple peningg then muke pucatt .. pastu saket perut tersgt lahh sgt ! #ayat :P hihi.. mcm nk golek2 je ! erghh :/ pastu mak nan ayah dh tgk muke aku pucat dlm kol 4 lebeh ayah antar aku pegi klinik...okayy...aku pegi dgn muke menahan saket #act takot sebenarnyer nk pegi klinik kalau hospital lagi lah ken..hihi..ok dh siap pakai tudung pegi lah klinik daftar ap sume ..ddk lah kat situ tunggu no giliran..sebaikk tak ramai org kalau takk mmg aku blk r..erghh :/ pastu dh masok bilik doktor uw doktor tu tanyer # doktor tu baikk :) hihi :D mase tu mmg aku jwb sepatah jek plus muke masam ..sebab aku layan perut mase tuu --' erghh :/ sakett gilakk..tak tahu lahh aku tersalah mkn apeee !! pastu2 dh amek ubat blk..pastu mam ubat..now dh okayy :') yeah  ! skang nih yg amek berat pasal aku parents aku jelah..hmmm...kalau dia ad mesty dia risauu tapi ... hmm :'( k lahh..bai !

so kalau nk mkn jgn main suap je kat mulot kene lah berhati-hati yaa kwn .. peace ^^