::Aina Farahin::
sweet owner

Navigate : Please touch hover image ❤



Diaries Owner Linkies

Hi Followers :)

contact me ;
facebook|twitter

Super Friend's

Terima Kasih follow :)



Thank You




Song


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Nurul Fatin Syahirah :')


salam :) hye followers ! tadi ad merentas desa kat sklh...rumah HIJAU menang :) #bangga jap..haha :D k bukan pasal nih aina nk story --' pasal kawan aina yg dh lame aina kwn 3 tahun since form 1 hingga form 3 :( form 4 ? dia tak satu kls dgn aina tapi dia nk pindahhh !! fatinn ! knp kau nk pindahh --' sape nk bg nasihat lg dekat aq choyy ? tadi mase blk dr sekolah sempat jumpe dia then salam dia ..kwan aq yg lain nanges tp ak ? aku nanges dlm hatii tahu !!! gile sedehhh !! fatinn kalau kau pindah sape nk keneken aku lagi kalau bukan kau .. jgn pindahhh weiii !! tapi kau dgn keputusan kau nk pindah -.- aq nk wat cane ken --' nk halang kau taklehh :'( sebab kau dh muktamad nk pindah --' hmm..aku sayang kau FATIN ! sayang kau sgt as a friend ! kau kat sane jgn lupe kiteowang ok :') jgn noty2 kat sanee ok :'( aku always support kau k ! kalau cuti kau dtg r umah aku  :) nanty kalau kau tuka no jgn lupe bgtahu no baru kau k ! 


#sedehh nyerrr *lap air mata :'(